Vesna Kuzmanovikj
“Design thinking” како алатка за подигнување на иновациските капацитети на компаниите - Innovation management
Оваа обуки нуди научен преглед на процесот на развој на нови производи и услуги. Оптимизацијата на трошоците бара интелигентни решенија за максимални ефекти врз сите преземени активности, дури и оние кои се сметаат за инвестиција.
Затоа оваа обука нуди решенија за процес на размислување за дизајн базиран на методологија или развој на нови производи и услуги.
За кого е наменета обуката:
- Вработени во оддели за маркетинг
- Вработени во сектори за корпоративни комуникации, развој на производи, истражување и развој,
- Вработени во оддели за стратешко планирање,
- Проект менаџери во маркетинг, рекламирање и медиумски агенции.
Short bio:
Весна Кузмановска во последните 7 години е активно вклучена во евалуации на проекти и истражувања за креирање политики за ранливи групи за донатори како: ГИЗ, ЕУ, Меѓународниот Црвен крст итн.
Активно вклучена во НВО „One Can за стратегија и пристап до финансии.
Повеќе од 20 години претприемач, основач на STRATUM Research – прва агенција за истражување на пазарот во Северна Македонија која беше купена од GfK во 2007 година. Ко-основач и директор во GfK Скопје до 2015 година.
Последните две години во GfK беше Регионален директор за човечки ресурси и имплементираше PMP процес, фонд на таленти и алатки за обука за високи позиции. 21 годишно искуство претежно како Тим Лидер за истражување и развој на нови производи и услуги, комуникација и маркетинг и ПР проекти, за локални и меѓународни клиенти како: CCHBC – Coca Cola, Heineken, Nestle, Unilever, Pepsi, Mobilkom Austria, Deutche Телеком, и за проекти на ОН, Светска банка, ЕУ и меѓународни донаторски проекти, поврзани со различни општествени теми не само за подигање на свеста, туку и за изнаоѓање решенија и имплементација во реалниот живот;
21 годишно искуство како лидер за проекти за испитување на јавното мислење во процес на развој и имплементација на политики под спонзорство на ОБСЕ, ОЕЦД и национални јавни институции;
Тим лидер за евалуација на програми спонзорирани од меѓународни донатори како Светска банка, УНИЦЕФ, ОБСЕ, УНДП за мерење на влијанието на програмите врз општеството, граѓаните и особено ранливите групи граѓани;
21 година практично работно искуство во планирање, управување и извршување на стратегиски менаџмент и маркетинг и комуникациски проекти;
Над 21 година искуство во градење капацитети и медијација, вклучувајќи развој на човечки ресурси, тренерски и менторски кадар и стратешко планирање и организациски развој;
Одлични вештини за комуникација и презентација на англиски, македонски и српски јазик.